close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הגיע הזמן להתפנק עם ג'קוזי לבית

מערכת שורשה ניסן, תשפא18/03/2021

כיום כל משפחה ישראלית ממוצעת יכולה להרשות לעצמה התקנת ג'קוזי מקצועי בבית

תגיות:
המטבח כבר עבר "רי-מודלינג", והסלון מדוגם כמו אולם קולנוע ברמה הגבוהה ביותר, והגיע הזמן לשדרג גם את חדר האמבטיה או החצר עם ג'קוזי. לבית שלכם יש הרבה חדרים, והרבה מהצרכים שלכם נענים מהבית, אבל רק חדר אחד מציע פינוק כמו אמבט זרמים
מקצועי – וזה חדר האמבטיה, ולכן הוא החדר החשוב ביותר. אם אתם מחפשים שדרוג אמיתי באיכות החיים, הגעתם לנקודה בה אין ברירה, נקודת האל חזור, כשמתרגלים לג'קוזי בבית.

פעם הרעיון של ג'קוזי ביתי היה משהו רחוק, פנטזיה נכספת שלא ניתן לגשת אליה מבלי לפתוח את הכספת. כיום כל משפחה ישראלית ממוצעת יכולה להרשות לעצמה התקנת ג'קוזי מקצועי בבית. מגוון אמבטיות הסילון הרחב בשוק של ימינו מציע פיתרונות בכל גודל, בכל צורה ובכל אפשרויות המחיר, כך שלא משנה מי אתם, כולל אתכם, הקוראים את המילים הללו, יכולים להרשות לעצמכם ולבית שלכם ג'קוזי חדש מהחברה.

איפה מתקינים ג'קוזי לבית?
נכון, עצם הרעיון של ג'קוזי בבית שלכם יכול לבלבל מרוב התרגשות, ובצדק, אך לפני שמתקינים צריך להחליט איפה, ולמה דווקא שם. שני המקומות הקלאסיים להתקנת ג'קוזי הם כמובן בחדר האמבטיה או בחצר, אבל איך בוחרים?
1. ג'קוזי בחדר הרחצה – אם אין לכם חצר, אז השאלה בכלל לא עולה, והתקנת הג'קוזי הביתי שלכם תהיה, קרוב לוודאי, באחד מחדרי הרחצה שלכם, או אולי בכולם. ההתקנה בחדר הרחצה דורשת לרוב עבודה המזכירה שיפוץ קטן, שכן יש להתאים את המרחב לקבלת מבנה האמבטיה החדשה כולל מנוע הג'ט לייצור הזרמים המאפיינים את הג'קוזי. רבים מנצלים את המהלך בכדי לעשות שיפוץ כללי לחדר הרחצה, ולהתאים את כולו לסטנדרט הרחצה החדש שלכם, ליצירת הספא הביתי המושלם, בהזמנה אישית.
2. ג'קוזי לחצר – אם יש ברשותכם חצר, אתם יכולים לשקול התקנת ג'קוזי חוץ, בריכת ג'קוזי באחת ממספר אפשרויות – שקועה או מוגבהת, וגם שם ישנן קטגוריות שונות שמאפשרות לכם גיוון ובחירה רחבה כדי למצוא את המענה המושלם בשבילכם, גם לגודל הג'קוזי, גם לעיצוב, וגם למחיר.

ג'קוזי לבית היוקרתי – בחדר השינה

מי שרגיל לחיים בספא או במלונות היוקרה בוודאי כבר פגש לא מעט פעמים את האמבט של חדר השינה, קונספט עיצובי שמשדר איכות חיים, ומאפשר להישפך מהג'קוזי ישירות למיטה, לשנת לילה מפנקת במיוחד. הסטייל הזה כבר אינו נחלת העשירים בלבד, כאשר אופנת בתי היוקרה הלכה והתפשטה, וישראלים רבים רוכשים דירות יוקרה גדולות ומרווחות דיו בשביל הפינוק הייחודי.
אם אתם עסוקים בעיצוב בית פרטי חדש או אם אתם בדיוק עושים שיפוץ לווילה קיימת, קחו בחשבון את האפשרות הזו, במקום או לצד התקנת ג'קוזי בחצר, כך שתוכלו ליהנות מעוד אספקט של איכות חיים גבוהה שמגיעה עם התקנת ג'קוזי לבית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה